Het team

Over ons

Professioneel en gezellig

Wat kunnen we voor u betekenen?

Na jaren in de salarisadministratie werkzaam te zijn geweest zijn wij, Melvin en Mirjam, in 2021 Loonpunt gestart. In deze korte tijd hebben al veel administratiekantoren en werkgevers ons weten te vinden. Vanuit ons karakteristieke kantoorpand in Schoonhoven bedienen wij klanten door heel Nederland. Iets waar we erg trots op zijn!

Afspraak is afspraak

Samenwerken

Enthousiast

Kennis up-to-date

Melvin

Eigenaar/salarisadministrateur RPP

Na het opdoen van de benodigde ervaring bij andere kantoren heb ik eind 2017 de stap gezet om een eigen administratiekantoor te beginnen. Een belangrijk onderdeel vanaf dag één was meteen de salarisadministratie. Met mijn oude werkgever als eerste samenwerkpartner op het gebied van de lonen is nadien de vraag alleen maar toegenomen, zowel door administratiekantoren als bedrijven rechtstreeks. Door de groei en toenemende werkzaamheden heb ik in 2021 Mirjam benaderd om samen verder te gaan. Ik kon Mirjam van een eerdere samenwerking en wist dat ze graag de stap naar het ondernemerschap wilde maken. Voor mij een perfectie combinatie en dit alles heeft geresulteerd in Loonpunt.

Het vak salarisadministrateur leer je niet op school maar moet je vanuit de praktijk in terecht komen. En de meeste professionals die in dit vak terecht komen gaan er ook niet meer uit, dus op de vraag die we vaak krijgen of dit niet een saai beroep is omdat het elke maand hetzelfde is kunnen we met gerust hart zeggen, dat is het niet. Het is dynamisch, continu schakelen tussen meerdere cao’s en bedrijfstakken, op de hoogte blijven van alsmaar wijzigende wet- en regelgeving, en elke maand weer een deadline omdat de klant nu eenmaal verwacht dat zijn werknemers een strook krijgen die klopt. Dit houdt mij scherp, biedt mij uitdaging en motiveert mij om steeds weer het beste uit mijzelf te halen.

Mirjam

Eigenaar/salarisadministrateur RPP

Al mijn hele loopbaan ben ik werkzaam in de salarisadministratie, iets waar echt mijn passie ligt. Melvin benaderde mij in 2021 om samen het ondernemerschap in te stappen en Loonpunt te starten. Ik kende Melvin al van een samenwerking bij mijn vorige werkgever en ons contact was altijd erg prettig, dus werd Loonpunt een feit.

Het ondernemerschap biedt mij veel uitdaging en ik kan hierin ook mijn creativiteit kwijt. Met elkaar vormen we een hecht en stabiel team waarvoor geen uitdaging te gek is. Ik haal veel energie uit het benutten van kansen voor mijn klanten. Ik zorg er dan ook graag voor dat alles tot in de puntjes geregeld is, en ik doe graag dat stapje extra. De dynamische werkomgeving en het persoonlijke contact met mijn klanten maken dat geen dag hetzelfde is en dat maakt mijn werk zo leuk! Ik kijk ernaar uit om met u in contact te komen.

Sandra

HR/Administratief medewerker

Na het afronden van mijn opleiding Personeel en Arbeid ben ik het HR-vak ingegaan. Ik heb bij diverse werkgevers werkervaring opgedaan op het gebied van HR- en salarisadministratie.

Ik ben bij Loonpunt terecht gekomen via Mirjam. Ik ken haar vanuit mijn periode bij een vorige werkgever. We hebben altijd contact gehouden en toen ze mij benaderde om te komen werken voor Loonpunt was de keuze voor mij snel gemaakt. Sinds april 2023 ben ik in dienst als administratief HR medewerker en zodoende ondersteun ik mijn collega’s en externe klanten met diverse administratieve en HR-gerelateerde werkzaamheden.

We zijn een professioneel team waarbij hard gewerkt wordt, maar waar ook altijd tijd is voor persoonlijke inbreng en een grapje. Daarom ben ik trots dat ik onderdeel mag uitmaken van Loonpunt!

Naomi

Junior salarisadministrateur

Ik ben begonnen als apothekersassistente, dit heb ik bijna 6 jaar gedaan, maar het was toch niet helemaal wat ik wilde. Daarom heb ik tussendoor nog de opleiding Bedrijfsadministratie gevolgd, en daarin wat werkervaring opgedaan.

Toen Melvin mij benaderde of ik interesse had om bij Loonpunt te komen werken, heb ik deze kans meteen gepakt. Sinds maart 2024 ben ik met veel plezier in dienst als junior salarisadministrateur, en ben ik begonnen met het verbreden van mijn kennis met de opleiding BKL.

Kopje koffie?

We staan voor u klaar!

Benieuwd naar wat we allemaal voor uw organisatie kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op.